Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Actieve dag in Taman Negara

Actief?? ja inderdaad. Vanochtend begonnen met een trekking van slechts 2 km. Je zult denken 2km is dat alles. Simpel antwoord ja. Maar bij een temperatuur van (volgens corry 80C) en een luchtvochtigheid van 98% is zweten verzekerd. Was ik nog even vergeten te vertellen dat er een lichte ?stijging in de route zat. In deze route was ook de start van de Canopy-walk. Een hoogteparcours van allemaal touw-hangbruggen. Schitterend mooi om de jungle van boven te zien. Uiteraard is alles gefilmd met de GoPro van Jeroen maar het filmpje werd 5,5 Gb dus lukte het niet om deze om You-tube te zetten. Dus wil je hem zien kom over een tijdje even langs.

Vanmiddag zouden wij met de boot naar een waterval gaan waar gezwommen kon worden maar nadat wij onze was hadden gedaan en even waren gaan liggen was het eigenlijk al te laat geworden. Dus nog maar een natuurwandeling gedaan. Ook hier weer vele mooie flora en fauna gezien. Tijdens deze wandeling kwam ik er achter dat ik vanochtend helemaal vergeten was om mijn GPShorloge mee te nemen. Ben ruim 3 weken bezig geweest om alles in gereedheid te brengen om de klimtocht ook via GPS vast te kunnen leggen: vergeet ik het horloge. Helaas, volgende keer beter.

Nu nog even lekker zitten langs de rivier, straks even naar de overkant om te gaan eten en dan de spullen klaarmaken voor morgen: Cameron Highlands.

Remco

hoor is dat geen vakantie maar lijkt het op werken ;-)