Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Eindelijk dat Bounty strand

Hallo allemaal,

Na 5 dagen Penang, zijn we gisterochtend om 7 uur opgehaald en naar de haven van Georgetown gebracht. Zoals we gewent zijn is alles en iedereen op tijd, dus de ferry gaat ook precies om 8:15 uur van de kade. We varen met een hele snelle catamaran en in iets minder dan drie uurtjes komen we aan op Langkawi. In een woord "schitterend". Wuivende palmbomen en hagelwitte stranden. Ja, je kan wel foto's blijven maken. Het is het mooiste hotel dat we ooit gehad hebben. Het bestaat uit allemal houten huizen in een heel natuurlijk opgezet complex. Ik kan er wel veel over schrijven, maar de foto's zeggen genoeg. Omdat het nu scschoolvakantie is in Maleisie zijn er veel gezien met kinderen, maar die zijn allemaal in het zwembad en wij zitten heerlijk aan het strand met maar een paar andere stellen. Het water is heerlijk warm en glashelder. Bij de strandstoelen zijn natuurlijke parasols van dennenbomen, heel bijzonder. Er is op het eiland genoeg te zien, maar of we daar zin in hebben weet ik nog niet. Dat niets doen is ook heel lekker. Vanmiddag een relax massage op het strand en verder helemaal niks.....

John en Joke

Há die Ron en Corry,

Het is een genot om jullie foto's te bekijken en reisverslag te lezen.
Hier in Stellendam ook mooie stranden met weinig zon en een graadje vorst :) .
Lekker genieten.

gr John Joke en de meiden

Eugene en Jennie

Nou, het ziet er allemaal mooi uit van deze kant, en je schrijft heerlijk, zou bijna gaan boeken, volgens Eugene heb je het vak van reisleider/adviseur misgelopen.
Laat al het mooie maar bezinken zo heerlijk aan het strand.

Raymond en Angelique

Ja hoor, tuurlijk.
Lekker dan, zitten hier tegen het vriespunt en jullie daar op zo'n bountystrand.
Zou dus zeer respectvol zijn als jullie daar rekening mee zouden willen houden. ;-)