Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Op weg naar Cameron Highlands

Nadat we ons verhaal gisteren hadden ge-upload werden we nog op een kadootje getracteerd. Paniek in het restaurant: staat er ineens een heuse Tapirbij de ingang. Dit "huisdier"istotaal niet bang van mensen en krijgtbij de keuken regelmatig iets lekkers. Deze Tapir is dan ook zo mak dat je hem kunt aaien. Niet dat we dat gedaan hebben hoor

Embarassed
, zo stoer zijn we ook niet. Maar zo dicht kom je er in Blijdorp niet bij. Het levert wel leuke foto's op.

Na een heerlijk ontbijt, de koffers weer in de boot geladen en de terugweg naar Kuala Tembeling kan beginnen. We hebben nu de stroom mee, dus in iets meer dan twee uur komen we aan. Onze chauffeur staat al op ons te wachten en kunnen we de reis vervolgen. Met de auto is het ook nog zo'n kleine drie uur rijden, maar het landschap is prachtig en de chauffeur is een leuke babbelaar. Hij weet heel veel van de omgeving en we praten honderd uit over van alles en nog wat. Voor we het weten zijn we op 1500 mtr hoogte aanbeland bij ons resort. Het is een in Engelse stijl gebouwd complex met prachtige tuinen en wijdse vergezichten over de heuvels. Onze kamer is mooi ruim en luxe en in een bijzondere zwart/wit stijl ingericht. Het weer valt reuze mee. Het is wel bewolkt maar met 24C zijn we zeer tevreden, volgens de bevolking is het hier koud, maar voor Hollandse begrippen is het zeer aangenaam. Even wat foto's voor jullie gemaakt en daarna naar het restaurant, natuurlijk. Heerlijke Nasi Goreng met sateh, jammie. Als afsluiter nog even bij, jawel, de openhaard gezeten ,want het is tenslotte winter (24C)

Tongue Out
Laughing
!!

Morgen gaan we de omgeving verkennen met een rondtour en dan zien jullie dat natuurlijk ook weer.

Tot dan.

adrie & wilma

Het is genot om jullie reisverslag te lezen. Wij genieten met jullie mee. Wij eten vandaag nasi bij de cv want het hier is tenslotte 8C. Graag foto's vanout de jungle Ron in zijn mankini (tarzan) door de lianen. En Ron zorg goed voor Jane

Remco

Valt mee dat die Tapir ook weer het restaurant uit komt. Meestal weten ze van elk dier wel iets lekkers te maken ;-)

Raymond en Angelique

Super om iedere dag weer jullie reisverhalen mee te mogen lezen, zodat ook wij ervan kunnen genieten vanaf een afstandje.
Jullie lijken zo dichtbij, met al die foto's en verhalen.
Veel plezier samen en bovenal geniet ervan, dan genieten wij mee!