Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Het is tenslotte regenseizoen

Liggend op het Bounty strand, met een wijntje, schrijf ik ons verhaal wat vroeger dan gebruikelijk. Vandaag is het wisselend bewolkt met vanmorgen een buitje van 10 minuten. We hadden al wat zon gehad maar moesten toch even naar de kamer vluchten. Niet voor de temperatuur maar voor de hoeveelheid water wat er dan naar beneden komt. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de foto's, die gisteren niet wilden upgraden, te verzenden. En ook maar wat foto's van de regen erbij gedaan. Dus de fotoreportage van gisteren is nu compleet.

Ook liggend op het zonnebed herinner ik me gistermiddag. Ron trakteerde mij op een relax massage bij de Spa op het complex. Het koste wat overredingskracht, maar hij ging ook mee en samen werden we onder handen genomen. Twee Maleisische dames stonden ons al op te wachten, maar mijn dame was wat jaloers op de andere die Ron mocht aanraken. Om mij dit te laten weten, heeft ze elke spier maar eens flink aangepakt. Met gevolg de ik nu helemaal beurs ben op mijn rug en Ron heeft nergens last van.

Nog twee dagen en dan zit ons avontuur er al weer op. Van het eiland hebben we alleen het strand gezien en de straat voor de deur van het hotel, waar 's avonds alles tot leven komt in de vorm van eettentjes en winkeltjes. Het zou toch zonde zijn om het hierbij te laten, dus morgen zijn we van plan om iets meer van de omgeving te zien. Hoe we dat gaan doen is nog niet duidelijk, maar daar lezen jullie morgen over.

Groetjes, Ron en Corry

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!