Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Aankomst in Kuala Lumpur

Na een goede vlucht van 11000 km geland op het vliegveld van Kuala Lumpur, Een groot vliegveld waarbij je, voordat je de koffers van de band lan halen eerst met een trein naar een ander gedeelte van het vliegveld wordt gebracht. Hierna keurig opgewacht door onze chauffeur die ons komende dagen rond gaat leiden. Met een grote SUV naar KL gereden (54km) en afgezet bij ons hotel SwissInn. De voorkant of achterkant hoe je het wil zien heeft direkt een uitgang in China Town dus na een kort slaapje op weg door China Town. Wat een enorme zooi die daar te koop is. Ice-watches voor € 3,25 (echte originele, je snapt niet dat het kan), honderden tassen, zonnebrillen en ga zo maar door. Ook zijn hier volop kerstartikelen te koop. Uiteraard gelijk even in een keurig restaurant een maaltijd gegeten uiteraard met foto. Nu even op de kamer en vanavond kijken bij China Town by night. Ook hiervan gaan wij foto's maken.

Shavana

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier en we wachten op de foto's!

Adrie en Wilma

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in maleisie na een vermoeiende reis. Het gaat nu beginnen, wij blijven jullie volgen.

Raymond & Angelique

Have Fun