Ron-en-Corry-in-maleisie.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo allemaal,

Na 3x Thailand gaan we dit jaar naar Maleisië. Zoals altijd gaan we een blog bijhouden zodat jullie op de hoogte blijven van onze belevenissen.

Dit is ongeveer ons reisschema:

Van Amsterdam vliegen we direct naar Kuala Lumpur. Daar blijven we een paar dagen en daarna gaan we de jungle van de Taman Negara in. Dan gaan we een paar dagen naar het hooggelegen Cameron Highlands om vervolgens af te zakken naar het strand van Penang. Als laatste verblijven we nog een paar dagen ophet tropische eiland Langkawi.

Dit is een globaal overzicht, maar we gaan van dag tot dagonze avonturen vertellen.

Als je niets wilt missen, meld je dan aan via je email-adres in de rechter kolom en je ontvangt automatisch bericht als wij iets hebben geschreven.

Veel plezier met lezen en als je wilt kun je een berichtje achterlaten.

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Ron en Corry

Raymond & Angelique

Wat leuk dat we dit keer mee mogen naar Maleisië!! We kijken er echt naar uit met jullie mee te reizen. Wanneer moeten de koffers klaar staan?

Henk

Leuk dat jullie ook daarheen gaan. Ben benieuwd naar jullie verhalen en mooie foto's. In elk geval een goeie reis, veel plezier daar en behouden thuiskomst ook al gaan jullie met het vliegtuig.

Jan van Dijk

Veel plezier daar en we blijven uiteraard mee kijken en genieten van jullie belevenissen. Een goede en behouden reis. (wel voor de jaarwisseling weer terugkomen, anders is het hier erg saai)

karin falize

Veel plezier en ben benieuwd naar jullie avonturen,
geniet en kom gezond weer terug xxxx

Jennie en Eugene

We zijn benieuwd naar jullie verhalen ..... Kom maar op.

Sven en Anja

Hallo Ron en Corry,
wat fijn van jullie te lezen.
Wij wensen jullie een lecker vakantie.
Komt gezond terug.
Liefs groeten,